Slevové portály
Móda slevových portálů vznikla zhruba roku 2005 ve Spojených státech amerických. Ze západu se tento trend rozšířil samozřejmě na východ, tedy i do České republiky, kde tyto servery na hromadné slevy fungují zhruba tři roky.
Móda slevových portálů vznikla zhruba roku 2005 ve Spojených státech amerických. Ze západu se tento trend rozšířil samozřejmě na východ, tedy i do České republiky, kde tyto servery na hromadné slevy fungují zhruba tři roky. Za tuto krátkou dobu si však stihly vybudovat poměrně silnou pozici na trhu. A jak vlastně tyto slevové portály fungují? Jde o to, že si server s partnerských obchodníkem domluví slevu minimálně 40 % na službu nebo produkt, může však být i dvojnásobně vyšší, za podmínek, že si tuto slevu objedná minimální počet lidí. Slevový server vystaví poté tuto nabídku na svých stránkách. Pokud produkt zákazníka zaujme, tak si jej objedná. V tuto chvíli však ještě za něj neplatí.
Jakmile si produkt objedná dostatečný počet lidí, sleva se stává aktivní a až v této chvíli za ni návštěvníci zaplatí, většinou pomocí bankovních účtů. Po zaplacení dojde návštěvníkům takzvaný voucher, většinou přes email, díky kterému budete moc tuto slevu využít. Nabídky slev trvá většinou jeden nebo několik málo dní. Proto se vyplatí tyto slevové servery pozorovat, ať nepromeškáte zrovna nějakou Vaši oblíbenou službu nebo produkt. V České republice je takových slevových serverů nepřeberné množství. Mezi ty největší patří například Slevomat nebo Slevín. Každý den jsou zde přidávány mnohdy až neuvěřitelné slevy. Například slevy na Slevomatu jsou rozdělené do několika přehledných kategorií, jako je například cestování, koníčky, gastronomie a tak podobně. Můžete si také samozřejmě vybrat město, kde chcete, aby se Vámi vybrané slevy daly uplatnit. To znamená, že pokud si vyberete například Prahu, vyjedou Vám pouze ty slevy, které jdou uplatnit pouze v Praze. Pokud si vyberete třeba Brno, opět Vám vyjedou slevy, které můžete uplatnit pouze v Brně a tak obdobně.